Jump to content
Club-Monadire.Ge

Recommended Posts

  • Replies 386
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ეს მამაჩემის მანქანა,კარგი რამეა მესამე წელი სრულდება რაც გვყავს და მუშოაბს ჯორივით,თითი არ დაგვიდია.ზეთი და ბენზინი მარტო :dance:

 

9caf02d4620b.jpg

 

3ed7c926b89a.jpg

 

596b1df2d39a.jpg

 

f8fcdd270fcf.jpg

 

b8309001caa1.jpg

 

66eba4b1c6fc.jpg

 

1c672d1eaaaa.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 6 months later...

გამავლობა არ მაინტერესებს

იტოგში მაგ ფასებში მაგაზე ვიდუხა ჯიპი ვერ მოვძებნე.

 

ვეღარ გავიგე ზოგი აქებს მაგარი კარგი მანქანააო, ზოგი კიდე აბანძებს.

Link to post
Share on other sites

master

 

თედო, თავად დაუფიქრდი, არის იაპონური?

 

მორჩა ხომ?

 

იციან იაპონელებმა კაი რამეების გაკეთება.

 

დაგუგლე ეგ მოდელი და გარჩევები წაიკითხე.

 

მხოლოდ კარგს სწერენ.

Link to post
Share on other sites

ერთი პირობა ჯიპი საერთოდ გადავიფიქრე და ჰონდა სივიკს მივაქციე ყურადღება.

 

მოკლედ თავი ამტკივდა უკვე :))))

 

სხვა ვარიანტია კიდევ მიცუბიში აირტრეკი.

Link to post
Share on other sites

გადასაადგილებელ საშუალებათ, ოჯახისთვისაც რომ გამომადგეს, ჯიპი აუცილებელი მოთხოვნა არ არის, თუმცა უპირატესობას ვანიჭებ.

 

წვას რაც შეეხება ჯიპის შემთხვევაში აუცილებლად გაზს ჩავაყენებ მომავლისთვის.

 

კარგი ვიზუალი და გამძლეობაა ძირითადი მოთხოვნა.

Link to post
Share on other sites

ადვილი შესანახი პირველ რიგში, ნაწილების ფასები და ძრავის წვა. იაპონურ მანქანებს კარგი რაც აქვთ, ესაა რომ დიდი გარბენი არ აქვთ და ახალი ჩამოყვანილი მანქანა თუ არ აწამე 3 წელი საათივით იმუშავებს მინიმუმ. შენ შენთხვევაში აირტეკი მართლაც არაა ცუდი მანქანა, გინდა ცალხიდიანი და გინდაც კვადრო, თუ გაზს ატაკებ კვადრო კაი რამეა. კლირენსსაც თუ ცოტას მოუმატებ(თუ მაინც და მაინც), ივლი გუგუნით, მაგრამ მარჯვენა საჭესთან როგორ ხარ ესაა საქმე?

Link to post
Share on other sites

სივიკზე ვფიქრობ მაინც, ფასი კარგი აქვს, ვიზუალი არც ისე ცუდი და შეიძლება გაზიც არ ჩავაყენო, პირველი ერთი წელი ყოველშემთხვევაში. მარჯვენა რული keine problem.

Link to post
Share on other sites

ჰონდას სივიკები ერთერთი გაყიდვადი მანქანებია შტატებში, სტუდენტების უმეტესობა მაგ მანქანებით დადის, მაგარი ეკონომიურებია.

 

რაც შეეხება მაზდას, მყავს მაგ კომპანიის პიკაპი და ბენზის როცა გავავსებ, მერე მავიწყდება ჩასხმა, ბევრს გადის ესეც.

 

აბა ფორდია თუ არის.

გავავსებ ბოლომდე და გამოსული არა ვარ გასამართი სადგურიდან, "სტრელკა" დაბლაა წასული.

Link to post
Share on other sites

ვიცი ეგ მაზდა შენ რომელიც გყავს, თუარ ვცდები ფორდ რინჯერის კლონია თუ პირიქით, ეგენი მაგარი მუშა მანქანებია.

 

სივიკზე ვფიქრობ მაინც, არამგონია ისეთი დაბალი კლირენსი ქონდეს რომ სოფელში ვერ ავიდე წელიწადში რამოდენიმეჯერ.

 

ძრავი კარგი აქვს, გამძლეობითაც არ უნდაიყოს ცუდი ვფიქრობ.

 

აი გადაცემათა კოლოფი კი მაეჭვებს-ესეც ვარიატორია როგორც ფიტები თუ უბრალო?

Link to post
Share on other sites

ვერ გეტყვი თედო, არ ვიცი რა ხდება საქართველოში, ანუ რა სიტუაციაა მანქანების ბაზარზე.

 

მაგალითისთვის გეტყვი, ევროპული სტანდარტების მანქანას ვერ შემოიყვან აქ.

 

სიტყვაზე, მერსედესს "პასატკა" თუ არ აუწიე, ვერ გაიფორმებ, ასევე სხვა კომპანიის მანქანებზეც იგივე ხდება.

ფარები მუდამ ჩართული უნდა ჰქონდეთ და ა.შ.

 

პ.ს. ფორდ რეინჯერი მაზდას B2000-ის კოპიაა, "მოპარეს" იაპონელებს.

მაღალ რესორებზე დასვეს და დანარჩენი იგივეა.

Edited by ელჩი
Link to post
Share on other sites

ვიცი ეგ მაზდა შენ რომელიც გყავს, თუარ ვცდები ფორდ რინჯერის კლონია თუ პირიქით, ეგენი მაგარი მუშა მანქანებია.

 

სივიკზე ვფიქრობ მაინც, არამგონია ისეთი დაბალი კლირენსი ქონდეს რომ სოფელში ვერ ავიდე წელიწადში რამოდენიმეჯერ.

 

ძრავი კარგი აქვს, გამძლეობითაც არ უნდაიყოს ცუდი ვფიქრობ.

 

აი გადაცემათა კოლოფი კი მაეჭვებს-ესეც ვარიატორია როგორც ფიტები თუ უბრალო?

 

სივიკი გვყავდა 5.5 წელი 1.5 ავტომატი 1995 წელს გამოშვებული მარჯვენა საჭიანი საქართველოში. ეს მანქანაკიარა კიბორგია. კლირენსი დაბალი აქვს საქართველოსთვის ძალიან დაბალი. ამ 5.5 წლის განმავლობაში 2 ჯერ შევუცვალეთსაჭის ჰიდრავლიკური სისტემის დაბოლოება თუ რაღაც არვიცი რაქვია "ტიაგა" თუარვცდები იაფი ღირდა და ჩვენთვითონ შევცვალეთ ადვილად სულ ეს იყო და კიდევ რაღაც რეზინი შევცვალეთ ორჯერ. 6 ლიტრამდე წვავდა ყველგან ტრასაზეც და ქალაქში გადაცემათა ავტომატურ კოლოფს არავითარი პრობლემა არქონია ზეთი კოლოფში არშეგვიცვლია. რასაცქვია ბოლომდე კაცურად გვემსახურა ძალიან კარგია ეგ დაბალი პასადკა თუარგიქმნის დისკომფორტს ჰონდას და მითუმეტეს სივიკ ის ფანი ვარ მაგრა მე ეს სიდაბლე მაწუხებდა. ისე გაზი მაინც საჭიროა :hi:

Link to post
Share on other sites

სივიკი გვყავდა 5.5 წელი 1.5 ავტომატი 1995 წელს გამოშვებული მარჯვენა საჭიანი საქართველოში. ეს მანქანაკიარა კიბორგია. კლირენსი დაბალი აქვს საქართველოსთვის ძალიან დაბალი. ამ 5.5 წლის განმავლობაში 2 ჯერ შევუცვალეთსაჭის ჰიდრავლიკური სისტემის დაბოლოება თუ რაღაც არვიცი რაქვია "ტიაგა" თუარვცდები იაფი ღირდა და ჩვენთვითონ შევცვალეთ ადვილად სულ ეს იყო და კიდევ რაღაც რეზინი შევცვალეთ ორჯერ. 6 ლიტრამდე წვავდა ყველგან ტრასაზეც და ქალაქში გადაცემათა ავტომატურ კოლოფს არავითარი პრობლემა არქონია ზეთი კოლოფში არშეგვიცვლია. რასაცქვია ბოლომდე კაცურად გვემსახურა ძალიან კარგია ეგ დაბალი პასადკა თუარგიქმნის დისკომფორტს ჰონდას და მითუმეტეს სივიკ ის ფანი ვარ მაგრა მე ეს სიდაბლე მაწუხებდა. ისე გაზი მაინც საჭიროა :hi:

ამ ახალმაც თუ 6 ლიტრა დაწვა მაწყობს უკვე, მაბრამ არ მგონია. ეხლა უკვე ტოიოტა ისტზეც დავიწყე ფიქრი ნუ ეს უკვე მალოლიტრაშკებში გადის, მაგრამ ეკონომიურობით და გამძლეობით ესაც მაწყობს, მაგრამ მაინც სივიკი კირჩევნია.

 

პ.ს. მაღალი გამავლობის მანქანებს შევეშვი.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

ესეც ჩემი ახალი პიპო. ვიტზი მყავს ახლა , მაგრამ შემაწუხა ძალიან ბენზინის ფასებმა და ამაში გაზს ჩავდებ, თან 7 კაციანი და უფრო მეტი ბიჭები წავალთ ხოლმე სათევზაოდ :nyam:

post-845-0-05477600-1416228580_thumb.jpg

post-845-0-82414900-1416228655_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

ავტო მოყვარულებო, თქვენი დახმარება მჭირდება, თორემ გამწეწეს აქაურმა მექანიკოსებმა.

 

მაზდას პიკაპს ვეღარ ვქოქავ.

ერთ აკუმულატორს თავზე დავამხე ყველაფერი, ახალი მოვიტანე და ვერც იმითი ავახრიგინე.

 

ახლა რაშია საქმე.

ოთხ ცილინდრიანია, ხუთი სიჩქარით, ჩვეულებრივ კარბურატორზე, არავითარი პრისკები.

 

ამდენი დაქოქვის ცდაში დავაკვირდი და რადიატორიდან გადმოაქვს ანტიფრიზი სათადარიგო ბალონში.

არადა მანამდე ყოველთვის ნორმაზე იყო ანტიფრიზი.

თვითონ რადიატორში მაღალი წნევა იქმნება.

ვიფიქრე "კრიშკის" ბრალიათქო, მაგრამ ახალი დავაყენე და მაინც დგას ჯორივით.

 

 

რას მირჩევთ.

Link to post
Share on other sites

მატორის პრაკლატკას ხო არ აქ პრობლემა დიდი მცოდნე არ ვარნუბრალოდ მამაჩემს ვეხმარებოდი ხოლმე.ან პომპამ დახურა გული ცირკულაციას აღარ აკეთებს და მაგიტო ადის მაღლა.მაგრამ დაქოქვით სუ რო არ იყოს ანტიფრიზი მაინც უნდა დაიქოქოს სვეჩებიც მახე დენი თუ მოაქ

ცოტა უფრო დეტალურად რო გეწეროს უფრო კონკრეტულ ადგილს მივადგებოდით

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
უპასუხეთ თემას

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...