tornike527 0 Posted April 16, 2014 Report Share Posted April 16, 2014 გილოცავ ჯაბა სულ მწვანეზე გევლოს ციტირება Link to post Share on other sites
ebaneba 3 Posted April 17, 2014 Report Share Posted April 17, 2014 გილოცავ ჯაბა მაგარია ძალიან ციტირება Link to post Share on other sites
jaba 2 Posted April 21, 2014 Report Share Posted April 21, 2014 ეს მამაჩემის მანქანა,კარგი რამეა მესამე წელი სრულდება რაც გვყავს და მუშოაბს ჯორივით,თითი არ დაგვიდია.ზეთი და ბენზინი მარტო ციტირება Link to post Share on other sites
Коба 47 Posted April 22, 2014 Report Share Posted April 22, 2014 ჯაბა, გილოცავ ძმაო! ღმერთმა მშვიდობაში მოგახმაროს ციტირება Link to post Share on other sites
kopala72 67 Posted April 23, 2014 Report Share Posted April 23, 2014 ჯაბა მშვიდობაში ახალი მანქანა,სულ მწვანეზე გევლოს. ციტირება Link to post Share on other sites
tedo 1 Posted October 31, 2014 Report Share Posted October 31, 2014 Mazda tribute რას მეტყვით ამ მანქანაზე? გამძლეობით როგორი მანქანაა? ციტირება Link to post Share on other sites
kaskada 0 Posted November 1, 2014 Report Share Posted November 1, 2014 master მაზდა ზოგადად გამძლეობიტ არცერთი არ გამოირჩევა ციტირება Link to post Share on other sites
courage 2 Posted November 1, 2014 Report Share Posted November 1, 2014 გაბარიტულები და დაბალძრავიანები არის განკუთვნილი ტრასისთვის. ციტირება Link to post Share on other sites
tedo 1 Posted November 2, 2014 Report Share Posted November 2, 2014 გამავლობა არ მაინტერესებს იტოგში მაგ ფასებში მაგაზე ვიდუხა ჯიპი ვერ მოვძებნე. ვეღარ გავიგე ზოგი აქებს მაგარი კარგი მანქანააო, ზოგი კიდე აბანძებს. ციტირება Link to post Share on other sites
გიორგი 46 Posted November 2, 2014 Author Report Share Posted November 2, 2014 master თედო, თავად დაუფიქრდი, არის იაპონური? მორჩა ხომ? იციან იაპონელებმა კაი რამეების გაკეთება. დაგუგლე ეგ მოდელი და გარჩევები წაიკითხე. მხოლოდ კარგს სწერენ. ციტირება Link to post Share on other sites
courage 2 Posted November 2, 2014 Report Share Posted November 2, 2014 2.5 ძრავის საუკეთესო შუალედია. ცალხიდიანი არა ოღონდ. ციტირება Link to post Share on other sites
tedo 1 Posted November 2, 2014 Report Share Posted November 2, 2014 ერთი პირობა ჯიპი საერთოდ გადავიფიქრე და ჰონდა სივიკს მივაქციე ყურადღება. მოკლედ თავი ამტკივდა უკვე ))) სხვა ვარიანტია კიდევ მიცუბიში აირტრეკი. ციტირება Link to post Share on other sites
courage 2 Posted November 2, 2014 Report Share Posted November 2, 2014 რისთვის გინდა ალალად თქვი და გირჩევ რა იყიდო, რადგან ძალიან დიდი განსხვავებაა აირტეკსა სივიკს შორის. ციტირება Link to post Share on other sites
courage 2 Posted November 2, 2014 Report Share Posted November 2, 2014 აირტეკი 2.4 ძრავით კვადრო -12 ლიტრს საჭიროებს, 2.0 კი 10 ქალაქში. ციტირება Link to post Share on other sites
tedo 1 Posted November 2, 2014 Report Share Posted November 2, 2014 გადასაადგილებელ საშუალებათ, ოჯახისთვისაც რომ გამომადგეს, ჯიპი აუცილებელი მოთხოვნა არ არის, თუმცა უპირატესობას ვანიჭებ. წვას რაც შეეხება ჯიპის შემთხვევაში აუცილებლად გაზს ჩავაყენებ მომავლისთვის. კარგი ვიზუალი და გამძლეობაა ძირითადი მოთხოვნა. ციტირება Link to post Share on other sites
courage 2 Posted November 3, 2014 Report Share Posted November 3, 2014 ადვილი შესანახი პირველ რიგში, ნაწილების ფასები და ძრავის წვა. იაპონურ მანქანებს კარგი რაც აქვთ, ესაა რომ დიდი გარბენი არ აქვთ და ახალი ჩამოყვანილი მანქანა თუ არ აწამე 3 წელი საათივით იმუშავებს მინიმუმ. შენ შენთხვევაში აირტეკი მართლაც არაა ცუდი მანქანა, გინდა ცალხიდიანი და გინდაც კვადრო, თუ გაზს ატაკებ კვადრო კაი რამეა. კლირენსსაც თუ ცოტას მოუმატებ(თუ მაინც და მაინც), ივლი გუგუნით, მაგრამ მარჯვენა საჭესთან როგორ ხარ ესაა საქმე? ციტირება Link to post Share on other sites
tedo 1 Posted November 3, 2014 Report Share Posted November 3, 2014 სივიკზე ვფიქრობ მაინც, ფასი კარგი აქვს, ვიზუალი არც ისე ცუდი და შეიძლება გაზიც არ ჩავაყენო, პირველი ერთი წელი ყოველშემთხვევაში. მარჯვენა რული keine problem. ციტირება Link to post Share on other sites
გიორგი 46 Posted November 3, 2014 Author Report Share Posted November 3, 2014 ჰონდას სივიკები ერთერთი გაყიდვადი მანქანებია შტატებში, სტუდენტების უმეტესობა მაგ მანქანებით დადის, მაგარი ეკონომიურებია. რაც შეეხება მაზდას, მყავს მაგ კომპანიის პიკაპი და ბენზის როცა გავავსებ, მერე მავიწყდება ჩასხმა, ბევრს გადის ესეც. აბა ფორდია თუ არის. გავავსებ ბოლომდე და გამოსული არა ვარ გასამართი სადგურიდან, "სტრელკა" დაბლაა წასული. ციტირება Link to post Share on other sites
tedo 1 Posted November 3, 2014 Report Share Posted November 3, 2014 ვიცი ეგ მაზდა შენ რომელიც გყავს, თუარ ვცდები ფორდ რინჯერის კლონია თუ პირიქით, ეგენი მაგარი მუშა მანქანებია. სივიკზე ვფიქრობ მაინც, არამგონია ისეთი დაბალი კლირენსი ქონდეს რომ სოფელში ვერ ავიდე წელიწადში რამოდენიმეჯერ. ძრავი კარგი აქვს, გამძლეობითაც არ უნდაიყოს ცუდი ვფიქრობ. აი გადაცემათა კოლოფი კი მაეჭვებს-ესეც ვარიატორია როგორც ფიტები თუ უბრალო? ციტირება Link to post Share on other sites
გიორგი 46 Posted November 3, 2014 Author Report Share Posted November 3, 2014 (edited) ვერ გეტყვი თედო, არ ვიცი რა ხდება საქართველოში, ანუ რა სიტუაციაა მანქანების ბაზარზე. მაგალითისთვის გეტყვი, ევროპული სტანდარტების მანქანას ვერ შემოიყვან აქ. სიტყვაზე, მერსედესს "პასატკა" თუ არ აუწიე, ვერ გაიფორმებ, ასევე სხვა კომპანიის მანქანებზეც იგივე ხდება. ფარები მუდამ ჩართული უნდა ჰქონდეთ და ა.შ. პ.ს. ფორდ რეინჯერი მაზდას B2000-ის კოპიაა, "მოპარეს" იაპონელებს. მაღალ რესორებზე დასვეს და დანარჩენი იგივეა. Edited November 3, 2014 by ელჩი ციტირება Link to post Share on other sites
PREDATOR 0 Posted November 3, 2014 Report Share Posted November 3, 2014 ვიცი ეგ მაზდა შენ რომელიც გყავს, თუარ ვცდები ფორდ რინჯერის კლონია თუ პირიქით, ეგენი მაგარი მუშა მანქანებია. სივიკზე ვფიქრობ მაინც, არამგონია ისეთი დაბალი კლირენსი ქონდეს რომ სოფელში ვერ ავიდე წელიწადში რამოდენიმეჯერ. ძრავი კარგი აქვს, გამძლეობითაც არ უნდაიყოს ცუდი ვფიქრობ. აი გადაცემათა კოლოფი კი მაეჭვებს-ესეც ვარიატორია როგორც ფიტები თუ უბრალო? სივიკი გვყავდა 5.5 წელი 1.5 ავტომატი 1995 წელს გამოშვებული მარჯვენა საჭიანი საქართველოში. ეს მანქანაკიარა კიბორგია. კლირენსი დაბალი აქვს საქართველოსთვის ძალიან დაბალი. ამ 5.5 წლის განმავლობაში 2 ჯერ შევუცვალეთსაჭის ჰიდრავლიკური სისტემის დაბოლოება თუ რაღაც არვიცი რაქვია "ტიაგა" თუარვცდები იაფი ღირდა და ჩვენთვითონ შევცვალეთ ადვილად სულ ეს იყო და კიდევ რაღაც რეზინი შევცვალეთ ორჯერ. 6 ლიტრამდე წვავდა ყველგან ტრასაზეც და ქალაქში გადაცემათა ავტომატურ კოლოფს არავითარი პრობლემა არქონია ზეთი კოლოფში არშეგვიცვლია. რასაცქვია ბოლომდე კაცურად გვემსახურა ძალიან კარგია ეგ დაბალი პასადკა თუარგიქმნის დისკომფორტს ჰონდას და მითუმეტეს სივიკ ის ფანი ვარ მაგრა მე ეს სიდაბლე მაწუხებდა. ისე გაზი მაინც საჭიროა ციტირება Link to post Share on other sites
tedo 1 Posted November 4, 2014 Report Share Posted November 4, 2014 სივიკი გვყავდა 5.5 წელი 1.5 ავტომატი 1995 წელს გამოშვებული მარჯვენა საჭიანი საქართველოში. ეს მანქანაკიარა კიბორგია. კლირენსი დაბალი აქვს საქართველოსთვის ძალიან დაბალი. ამ 5.5 წლის განმავლობაში 2 ჯერ შევუცვალეთსაჭის ჰიდრავლიკური სისტემის დაბოლოება თუ რაღაც არვიცი რაქვია "ტიაგა" თუარვცდები იაფი ღირდა და ჩვენთვითონ შევცვალეთ ადვილად სულ ეს იყო და კიდევ რაღაც რეზინი შევცვალეთ ორჯერ. 6 ლიტრამდე წვავდა ყველგან ტრასაზეც და ქალაქში გადაცემათა ავტომატურ კოლოფს არავითარი პრობლემა არქონია ზეთი კოლოფში არშეგვიცვლია. რასაცქვია ბოლომდე კაცურად გვემსახურა ძალიან კარგია ეგ დაბალი პასადკა თუარგიქმნის დისკომფორტს ჰონდას და მითუმეტეს სივიკ ის ფანი ვარ მაგრა მე ეს სიდაბლე მაწუხებდა. ისე გაზი მაინც საჭიროა ამ ახალმაც თუ 6 ლიტრა დაწვა მაწყობს უკვე, მაბრამ არ მგონია. ეხლა უკვე ტოიოტა ისტზეც დავიწყე ფიქრი ნუ ეს უკვე მალოლიტრაშკებში გადის, მაგრამ ეკონომიურობით და გამძლეობით ესაც მაწყობს, მაგრამ მაინც სივიკი კირჩევნია. პ.ს. მაღალი გამავლობის მანქანებს შევეშვი. ციტირება Link to post Share on other sites
tozi777 13 Posted November 17, 2014 Report Share Posted November 17, 2014 ესეც ჩემი ახალი პიპო. ვიტზი მყავს ახლა , მაგრამ შემაწუხა ძალიან ბენზინის ფასებმა და ამაში გაზს ჩავდებ, თან 7 კაციანი და უფრო მეტი ბიჭები წავალთ ხოლმე სათევზაოდ ციტირება Link to post Share on other sites
გიორგი 46 Posted January 15, 2015 Author Report Share Posted January 15, 2015 ავტო მოყვარულებო, თქვენი დახმარება მჭირდება, თორემ გამწეწეს აქაურმა მექანიკოსებმა. მაზდას პიკაპს ვეღარ ვქოქავ. ერთ აკუმულატორს თავზე დავამხე ყველაფერი, ახალი მოვიტანე და ვერც იმითი ავახრიგინე. ახლა რაშია საქმე. ოთხ ცილინდრიანია, ხუთი სიჩქარით, ჩვეულებრივ კარბურატორზე, არავითარი პრისკები. ამდენი დაქოქვის ცდაში დავაკვირდი და რადიატორიდან გადმოაქვს ანტიფრიზი სათადარიგო ბალონში. არადა მანამდე ყოველთვის ნორმაზე იყო ანტიფრიზი. თვითონ რადიატორში მაღალი წნევა იქმნება. ვიფიქრე "კრიშკის" ბრალიათქო, მაგრამ ახალი დავაყენე და მაინც დგას ჯორივით. რას მირჩევთ. ციტირება Link to post Share on other sites
gube 20 Posted January 15, 2015 Report Share Posted January 15, 2015 მატორის პრაკლატკას ხო არ აქ პრობლემა დიდი მცოდნე არ ვარნუბრალოდ მამაჩემს ვეხმარებოდი ხოლმე.ან პომპამ დახურა გული ცირკულაციას აღარ აკეთებს და მაგიტო ადის მაღლა.მაგრამ დაქოქვით სუ რო არ იყოს ანტიფრიზი მაინც უნდა დაიქოქოს სვეჩებიც მახე დენი თუ მოაქ ცოტა უფრო დეტალურად რო გეწეროს უფრო კონკრეტულ ადგილს მივადგებოდით ციტირება Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.