Vladimer Jikia 0 Posted January 25, 2013 Report Share Posted January 25, 2013 ტაიგა იგივე ზომისაა რაც ძველი მაგრამ ერთი განსხვავებაა,საბარგულის ახდისას უკანა პანელი არ რჩება როგორც ძველ ნივაზე იყო. აი სურათებზე ჩანს რაც შეეხება ბალონებს და ადგილს აყენებენ ესეც მაგრამ ასეთ მანქანასი მე ჩაჯდომი არ ვარ,მითუმეტეს ტყეღრეში მე ვამბობ ასე და ვისაც ურჩიე და დააყენა ყველა მაგარი კმაყოფილია საბარგულში დგება ორი ცალი ბალონი დაახლოებით ასე,ოღონდ აქ უგლაგარდი ბალონია.მე რომელზეც ვლაპარაკობ ისენი სიგანეში ბოლომდე ავსევს საბარგულს და დიამეტრით გაცილებით პატარაა.ამ ბალონებზე ზევიდან ტრუბაკვადრატით იკვრება რამა რომელზეც ეკვრება ან ლამინატი,ან ემდეეფი ანუ იპოლება,როცა ამ უკანასკნელი მეთოდით კეთება უკანა სავარძლის თავზე აუცილებლად უნდა გაკეთდეს გამყოფი ბადე აი ასე უფრო კარგად აქ ჩანს და გამოდის იდეალური დიდი მადლობა ინფორმაციისთვის. მე სერიოძულად ვარ დაინტერესებული ამ ვარიანტით ციტირება Link to post Share on other sites
jaba 2 Posted January 25, 2013 Report Share Posted January 25, 2013 დიდი მადლობა ინფორმაციისთვის. მე სერიოძულად ვარ დაინტერესებული ამ ვარიანტით ყველაზე კარგი ვარიანტი ესაა ნივაში,ვისაც აქვს ყველა მაგარი კმაყოფილია ციტირება Link to post Share on other sites
courage 2 Posted January 25, 2013 Report Share Posted January 25, 2013 ნივაში უკეთ ნამდვილად არ გამოვა. საუკეთესო ვარიანტია. ციტირება Link to post Share on other sites
courage 2 Posted January 25, 2013 Report Share Posted January 25, 2013 http://www.youtube.com/watch?v=6o97VLz1Lsw ციტირება Link to post Share on other sites
tedo 1 Posted January 25, 2013 Report Share Posted January 25, 2013 ნივაზე ქვემოდან ბალონის დაყენება სისულელეა, მე-3 თაობა ნივას ყელში ამოუვა, 1000 დოლარამდე ჯდება 20 კუბიანი ბალონით. ბიძაჩემს აქვს პათფაინდერში მე-4 თაობა, 3.5 ძრავი 20 კუბით სადღაც 170-180კმ-ს ქაჩავს ქალაქში. ციტირება Link to post Share on other sites
გიორგი 46 Posted January 25, 2013 Report Share Posted January 25, 2013 დიდი მადლობა ბიჭებო, ეხლა ყველაფერი გასაგებია. თუ მართლაც ნახევარი ჯდება საწვავი, გამართლებული გამოსავალი ყოფილა. ვინიცობაა გაყიდო მანქანა, მოხსნი მაგ აპარატურას და სხვაზე დააყენებ, საერთო ჯამში მასზე დახარჯულ თანხასაც ამოიღებს და მერე ეკონომიაზეც კარგა ბლომად დაეზოგება მფლობელს. იმიტომ დავინტერესდი, რომ შემჭამა ჩემმა ფორდმა. როგორია 8 ცილინდრი და 6 ლიტრიანი ძრავი? უნდა გავიკითხო, შანსი არ არის, აქაც იქნება ეგ აპარატურა. ციტირება Link to post Share on other sites
jaba 2 Posted January 26, 2013 Report Share Posted January 26, 2013 დიდი მადლობა ბიჭებო, ეხლა ყველაფერი გასაგებია. თუ მართლაც ნახევარი ჯდება საწვავი, გამართლებული გამოსავალი ყოფილა. ვინიცობაა გაყიდო მანქანა, მოხსნი მაგ აპარატურას და სხვაზე დააყენებ, საერთო ჯამში მასზე დახარჯულ თანხასაც ამოიღებს და მერე ეკონომიაზეც კარგა ბლომად დაეზოგება მფლობელს. იმიტომ დავინტერესდი, რომ შემჭამა ჩემმა ფორდმა. როგორია 8 ცილინდრი და 6 ლიტრიანი ძრავი? უნდა გავიკითხო, შანსი არ არის, აქაც იქნება ეგ აპარატურა. ფორდი პიკაპია ხო გიო??მაგაზე მაგრად დადგება.ამერიკაში არ ვიცი მაგრამ ევროპაში არის ციტირება Link to post Share on other sites
Vladimer Jikia 0 Posted January 26, 2013 Report Share Posted January 26, 2013 ფორდი პიკაპია ხო გიო??მაგაზე მაგრად დადგება.ამერიკაში არ ვიცი მაგრამ ევროპაში არის მე ჩემს სუბარუზე მიყენია 4-ე თაობის აპარატურა და საშუალოდ 45% ეკონიმიას მაძლევს წლის განმავლობაში. ზამთარში ცოტა მეტს ხარჯავს ვიდრე ზაფხულში. მოხსნას და გადაყენებას რაც შეეხება რა თქმა უნდა შეიძლება, მაგრამ მონტაჟის დროს საბარგულის "ობშივკის" ნაწილი ამოიჭრა (ჩემი მანქანის მაგალითზე), ძრავის "იჟეკტორებზე" დამატებითი ნახვრეტები გაუკეთდა გაზის "იჟეკტორების" დასამონაჟებლად (ეს ყველა მანქანას უკეთდება). ასე რომ, მოხსნის (დემონტაჟის) შემდეგ შეიძლება სრულ თავდაპირველ სახეს ვერ დაუბრუნო ავტომობილი ციტირება Link to post Share on other sites
courage 2 Posted January 26, 2013 Report Share Posted January 26, 2013 ცოტა ვიხუმროთ კიდეც. მოკლედ უბნელმა კორსაში ჩააყენა 3 თაობა, 1.2 ძრავიანში. სამსაურში წასვლა-მოსვლა 1 ლარი მიჯდებაო, მარშუტკაზე იაფად დადის. ციტირება Link to post Share on other sites
გიორგი 46 Posted January 26, 2013 Report Share Posted January 26, 2013 ფორდი პიკაპია ხო გიო??მაგაზე მაგრად დადგება.ამერიკაში არ ვიცი მაგრამ ევროპაში არის არა ჯაბუნია, პიკაპი მაზდაა ოთხცილინდრიანი, ნეტა ყველა ჩემი მანქანა მაგდენს წვავდეს. ის ავტობუსის მსგავსი რომ მყავს და რომ ახრჩობს ოჯახის ბიუჯეტს, იმისთვის მინდა. გავავსებ ბაკს, მოვქოქავ თუ არა და ისარი ქვევით მოდის, "დაჟე" დაძრული არა მყავს და უკვე ფულსა წვავს. ციტირება Link to post Share on other sites
DMORAL 36 Posted January 26, 2013 Report Share Posted January 26, 2013 (edited) დიდი მადლობა ბიჭებო, ეხლა ყველაფერი გასაგებია. თუ მართლაც ნახევარი ჯდება საწვავი, გამართლებული გამოსავალი ყოფილა. ვინიცობაა გაყიდო მანქანა, მოხსნი მაგ აპარატურას და სხვაზე დააყენებ, საერთო ჯამში მასზე დახარჯულ თანხასაც ამოიღებს და მერე ეკონომიაზეც კარგა ბლომად დაეზოგება მფლობელს. იმიტომ დავინტერესდი, რომ შემჭამა ჩემმა ფორდმა. როგორია 8 ცილინდრი და 6 ლიტრიანი ძრავი? უნდა გავიკითხო, შანსი არ არის, აქაც იქნება ეგ აპარატურა. 2011 წლის ივლისში დავაყენე გაზი ჩემს მანქანაზე და ძალიან კმაყოფილი ვარ. ძრავის მოცულობა 3200 სმ/კუბია და ქალაქში 16 კუბიანია(16 მ/კუბი ჩადის 200 ატმოსფერო წნევაზე) სავსე ბალონით(წნევით 240 ატმოსფერო) გავდივარ 165 - 175 კმ-ს, ხოლო ტრასაზე 210 - 225 კმ-ს. მიდგას იტალიური კომპანია ZAVOLI-იs მე-4 თაობის აპარატურა. http://www.zavoli.com/prodotti.php?mode=list&idCategoria=23&lang=en არაფერს გადართვა-გადმოღთვა არ სჭირდება. ცივი ძრავი იქოქება ბენზინზე და როგორც გათბება ავტომატურად გადადის გაზზე. გადასვლის მომენტიც კი შეუმჩნეველია. ისე სხვა იტალიური კომპანიებიც უშვებენ მსგავს აპარატურას. ორმა ახლობელმა არ დამიჯერა და მცირე ეკონომიის მიზნით ჩინურები დააყენეს. ახლა აღიარებენ შეცდომას. ამერეიკაში არვიცი კანადაში კი ფართოდაა გავრცელებული ბუნებრივ აირზე მომუშავე მანქანები. ეგ კი არადა საკუთარ ავტოფარეხებში მართავენ გაზით მანქანებს. ამას წინათ მანახა მეგობარმა ინტერნეტში ავტოფარეხის გაზგასამართი სადგური. http://www.brcfuelmaker.it/eng/casa/phill.asp Edited January 26, 2013 by DMORAL ციტირება Link to post Share on other sites
DMORAL 36 Posted January 26, 2013 Report Share Posted January 26, 2013 (edited) ესეც ნახეთ კანადაში სახლის(ავტოფარეხის) გაზგასამართი სადგურები. Edited January 26, 2013 by DMORAL ციტირება Link to post Share on other sites
BROWNING 349 Posted January 26, 2013 Report Share Posted January 26, 2013 დმორალ, ალბათ ინგლისურენოვნებში. კვებეკში არ მინახავს. ციტირება Link to post Share on other sites
BROWNING 349 Posted January 26, 2013 Report Share Posted January 26, 2013 ნივაზე ვიტყვი. მე ექსპერტი ვერ ვიქნები მაგ ამბავში, მაგრამ ხშირად მინახავს, იქ სადაც სხვა ჯიპმა ვერ ივარგა, ნივამ იმუშავა. გამავლობა მხეცი აქვს. ციტირება Link to post Share on other sites
jaba 2 Posted January 27, 2013 Report Share Posted January 27, 2013 მე ჩემს სუბარუზე მიყენია 4-ე თაობის აპარატურა და საშუალოდ 45% ეკონიმიას მაძლევს წლის განმავლობაში. ზამთარში ცოტა მეტს ხარჯავს ვიდრე ზაფხულში. მოხსნას და გადაყენებას რაც შეეხება რა თქმა უნდა შეიძლება, მაგრამ მონტაჟის დროს საბარგულის "ობშივკის" ნაწილი ამოიჭრა (ჩემი მანქანის მაგალითზე), ძრავის "იჟეკტორებზე" დამატებითი ნახვრეტები გაუკეთდა გაზის "იჟეკტორების" დასამონაჟებლად (ეს ყველა მანქანას უკეთდება). ასე რომ, მოხსნის (დემონტაჟის) შემდეგ შეიძლება სრულ თავდაპირველ სახეს ვერ დაუბრუნო ავტომობილი ის ვიგულისხმე რომ გიორგის ავტომანქანა ბიკაპია და უკან ძალიან კარგად იდგმევა ბალონი ციტირება Link to post Share on other sites
jaba 2 Posted January 27, 2013 Report Share Posted January 27, 2013 არა ჯაბუნია, პიკაპი მაზდაა ოთხცილინდრიანი, ნეტა ყველა ჩემი მანქანა მაგდენს წვავდეს. ის ავტობუსის მსგავსი რომ მყავს და რომ ახრჩობს ოჯახის ბიუჯეტს, იმისთვის მინდა. გავავსებ ბაკს, მოვქოქავ თუ არა და ისარი ქვევით მოდის, "დაჟე" დაძრული არა მყავს და უკვე ფულსა წვავს. ეგ არ ვიცი გიო,მგონი აქ მაქვს ნანახი ციტირება Link to post Share on other sites
jaba 2 Posted January 27, 2013 Report Share Posted January 27, 2013 DMORAL რა დაგიჯდა ეგ სიამოვნება საუდუმლო თუ არ არის??აპარატურას გვულისხმობ,რა ბალონი ჩააყენე ეგეც მაინტერესებს ციტირება Link to post Share on other sites
kakulia 0 Posted January 27, 2013 Report Share Posted January 27, 2013 მეც დავისვენე,დაილოცოს ამ გაზის აპარატურის მომგონი.320 მერსედესი თითქმის სულ გაჩერებული მყავდა,ქალაქში 14 ლიტრს წვავდა.მე-4 თაობის ჩაყენების შემდეგ ამოვისუნთქე,25-ლარად 19კუბიან ბალონს ვტენი ბოლომდე,და ტრასაზე კახეთისკენ,130კმ-იქეთ 130-იც უკან,მაგარია ციტირება Link to post Share on other sites
DMORAL 36 Posted January 27, 2013 Report Share Posted January 27, 2013 (edited) DMORAL რა დაგიჯდა ეგ სიამოვნება საუდუმლო თუ არ არის??აპარატურას გვულისხმობ,რა ბალონი ჩააყენე ეგეც მაინტერესებს სულ 2200 ლარი Edited January 27, 2013 by DMORAL ციტირება Link to post Share on other sites
jaba 2 Posted January 27, 2013 Report Share Posted January 27, 2013 სულ 2200 ლარი მარტო აპარატურის ყიდვა ხომ შეიძლება??ანუ რედუქტორის? ციტირება Link to post Share on other sites
DMORAL 36 Posted January 27, 2013 Report Share Posted January 27, 2013 მარტო აპარატურის ყიდვა ხომ შეიძლება??ანუ რედუქტორის? მგონი კი. ციტირება Link to post Share on other sites
avto 106 Posted January 27, 2013 Report Share Posted January 27, 2013 ა ძმაო ჯიპი. 12 ლიტრ დიზელს წვავს 100 კილომეტრზე და დაპორტყავს კატასავით . უკრაინულია. ფასი30 დან 50 000 ა მწვანეო ციტირება Link to post Share on other sites
BROWNING 349 Posted January 27, 2013 Report Share Posted January 27, 2013 ესეც რუსულია ციტირება Link to post Share on other sites
BROWNING 349 Posted March 31, 2013 Report Share Posted March 31, 2013 ესენი დღეს შემხვდნენ ქუჩაში. პირველი ნამეტანი ზვერია, მეორე ასწორებს. ციტირება Link to post Share on other sites
kakulia 0 Posted April 1, 2013 Report Share Posted April 1, 2013 (edited) ეს კიდევ კვირას საქართველოს ჩემპიონატზე მონაწილე . Edited April 22, 2013 by JABA ციტირება Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.