Jump to content
Club-Monadire.Ge

Recommended Posts

ტაიგა იგივე ზომისაა რაც ძველი მაგრამ ერთი განსხვავებაა,საბარგულის ახდისას უკანა პანელი არ რჩება როგორც ძველ ნივაზე იყო. აი სურათებზე ჩანს

a689e52987c8.jpg

 

6dc8d05ab87b.jpg

 

რაც შეეხება ბალონებს და ადგილს აყენებენ ესეც მაგრამ ასეთ მანქანასი მე ჩაჯდომი არ ვარ,მითუმეტეს ტყეღრეში

 

b97967f362d6.jpg

მე ვამბობ ასე და ვისაც ურჩიე და დააყენა ყველა მაგარი კმაყოფილია

 

b3e89a3485e5.jpg

 

საბარგულში დგება ორი ცალი ბალონი დაახლოებით ასე,ოღონდ აქ უგლაგარდი ბალონია.მე რომელზეც ვლაპარაკობ ისენი სიგანეში ბოლომდე ავსევს საბარგულს და დიამეტრით გაცილებით პატარაა.ამ ბალონებზე ზევიდან ტრუბაკვადრატით იკვრება რამა რომელზეც ეკვრება ან ლამინატი,ან ემდეეფი ანუ იპოლება,როცა ამ უკანასკნელი მეთოდით კეთება უკანა სავარძლის თავზე აუცილებლად უნდა გაკეთდეს გამყოფი ბადე აი ასე

c84b8a80ce09.jpg

 

უფრო კარგად აქ ჩანს და გამოდის იდეალური

 

63459aee44ee.jpg

 

 

დიდი მადლობა ინფორმაციისთვის. მე სერიოძულად ვარ დაინტერესებული ამ ვარიანტით

Link to post
Share on other sites
  • Replies 262
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

დიდი მადლობა ინფორმაციისთვის. მე სერიოძულად ვარ დაინტერესებული ამ ვარიანტით

ყველაზე კარგი ვარიანტი ესაა ნივაში,ვისაც აქვს ყველა მაგარი კმაყოფილია

Link to post
Share on other sites

ნივაზე ქვემოდან ბალონის დაყენება სისულელეა, მე-3 თაობა ნივას ყელში ამოუვა, 1000 დოლარამდე ჯდება 20 კუბიანი ბალონით. ბიძაჩემს აქვს პათფაინდერში მე-4 თაობა, 3.5 ძრავი 20 კუბით სადღაც 170-180კმ-ს ქაჩავს ქალაქში.

Link to post
Share on other sites

დიდი მადლობა ბიჭებო, ეხლა ყველაფერი გასაგებია. :friends:

 

თუ მართლაც ნახევარი ჯდება საწვავი, გამართლებული გამოსავალი ყოფილა.

 

ვინიცობაა გაყიდო მანქანა, მოხსნი მაგ აპარატურას და სხვაზე დააყენებ, საერთო ჯამში მასზე დახარჯულ თანხასაც ამოიღებს და მერე ეკონომიაზეც კარგა ბლომად დაეზოგება მფლობელს.

 

იმიტომ დავინტერესდი, რომ შემჭამა ჩემმა ფორდმა.

როგორია 8 ცილინდრი და 6 ლიტრიანი ძრავი?

 

უნდა გავიკითხო, შანსი არ არის, აქაც იქნება ეგ აპარატურა.

Link to post
Share on other sites

დიდი მადლობა ბიჭებო, ეხლა ყველაფერი გასაგებია. :friends:

 

თუ მართლაც ნახევარი ჯდება საწვავი, გამართლებული გამოსავალი ყოფილა.

 

ვინიცობაა გაყიდო მანქანა, მოხსნი მაგ აპარატურას და სხვაზე დააყენებ, საერთო ჯამში მასზე დახარჯულ თანხასაც ამოიღებს და მერე ეკონომიაზეც კარგა ბლომად დაეზოგება მფლობელს.

 

იმიტომ დავინტერესდი, რომ შემჭამა ჩემმა ფორდმა.

როგორია 8 ცილინდრი და 6 ლიტრიანი ძრავი?

 

უნდა გავიკითხო, შანსი არ არის, აქაც იქნება ეგ აპარატურა.

ფორდი პიკაპია ხო გიო??მაგაზე მაგრად დადგება.ამერიკაში არ ვიცი მაგრამ ევროპაში არის

Link to post
Share on other sites

ფორდი პიკაპია ხო გიო??მაგაზე მაგრად დადგება.ამერიკაში არ ვიცი მაგრამ ევროპაში არის

 

 

მე ჩემს სუბარუზე მიყენია 4-ე თაობის აპარატურა და საშუალოდ 45% ეკონიმიას მაძლევს წლის განმავლობაში. ზამთარში ცოტა მეტს ხარჯავს ვიდრე ზაფხულში.

მოხსნას და გადაყენებას რაც შეეხება რა თქმა უნდა შეიძლება, მაგრამ მონტაჟის დროს საბარგულის "ობშივკის" ნაწილი ამოიჭრა (ჩემი მანქანის მაგალითზე), ძრავის "იჟეკტორებზე" დამატებითი ნახვრეტები გაუკეთდა გაზის "იჟეკტორების" დასამონაჟებლად (ეს ყველა მანქანას უკეთდება). ასე რომ, მოხსნის (დემონტაჟის) შემდეგ შეიძლება სრულ თავდაპირველ სახეს ვერ დაუბრუნო ავტომობილი

Link to post
Share on other sites

ცოტა ვიხუმროთ კიდეც. მოკლედ უბნელმა კორსაში ჩააყენა 3 თაობა, 1.2 ძრავიანში. სამსაურში წასვლა-მოსვლა 1 ლარი მიჯდებაო, მარშუტკაზე იაფად დადის. :d030:

Link to post
Share on other sites

ფორდი პიკაპია ხო გიო??მაგაზე მაგრად დადგება.ამერიკაში არ ვიცი მაგრამ ევროპაში არის

 

 

არა ჯაბუნია, პიკაპი მაზდაა ოთხცილინდრიანი, ნეტა ყველა ჩემი მანქანა მაგდენს წვავდეს.

 

ის ავტობუსის მსგავსი რომ მყავს და რომ ახრჩობს ოჯახის ბიუჯეტს, იმისთვის მინდა.

 

გავავსებ ბაკს, მოვქოქავ თუ არა და ისარი ქვევით მოდის, "დაჟე" დაძრული არა მყავს და უკვე ფულსა წვავს.

Link to post
Share on other sites

დიდი მადლობა ბიჭებო, ეხლა ყველაფერი გასაგებია. :friends:

 

თუ მართლაც ნახევარი ჯდება საწვავი, გამართლებული გამოსავალი ყოფილა.

 

ვინიცობაა გაყიდო მანქანა, მოხსნი მაგ აპარატურას და სხვაზე დააყენებ, საერთო ჯამში მასზე დახარჯულ თანხასაც ამოიღებს და მერე ეკონომიაზეც კარგა ბლომად დაეზოგება მფლობელს.

 

იმიტომ დავინტერესდი, რომ შემჭამა ჩემმა ფორდმა.

როგორია 8 ცილინდრი და 6 ლიტრიანი ძრავი?

 

უნდა გავიკითხო, შანსი არ არის, აქაც იქნება ეგ აპარატურა.

 

2011 წლის ივლისში დავაყენე გაზი ჩემს მანქანაზე და ძალიან კმაყოფილი ვარ. ძრავის მოცულობა 3200 სმ/კუბია და ქალაქში 16 კუბიანია(16 მ/კუბი ჩადის 200 ატმოსფერო წნევაზე) სავსე ბალონით(წნევით 240 ატმოსფერო) გავდივარ 165 - 175 კმ-ს, ხოლო ტრასაზე 210 - 225 კმ-ს.

მიდგას იტალიური კომპანია ZAVOLI-იs მე-4 თაობის აპარატურა.

 

http://www.zavoli.com/prodotti.php?mode=list&idCategoria=23&lang=en

 

არაფერს გადართვა-გადმოღთვა არ სჭირდება. ცივი ძრავი იქოქება ბენზინზე და როგორც გათბება ავტომატურად გადადის გაზზე. გადასვლის მომენტიც კი შეუმჩნეველია.

 

 

ისე სხვა იტალიური კომპანიებიც უშვებენ მსგავს აპარატურას.

 

ორმა ახლობელმა არ დამიჯერა და მცირე ეკონომიის მიზნით ჩინურები დააყენეს. :)

 

ახლა აღიარებენ შეცდომას.

 

 

ამერეიკაში არვიცი კანადაში კი ფართოდაა გავრცელებული ბუნებრივ აირზე მომუშავე მანქანები. ეგ კი არადა საკუთარ ავტოფარეხებში მართავენ გაზით მანქანებს. ამას წინათ მანახა მეგობარმა ინტერნეტში ავტოფარეხის გაზგასამართი სადგური.

 

 

http://www.brcfuelmaker.it/eng/casa/phill.asp

Edited by DMORAL
Link to post
Share on other sites

ესეც ნახეთ :)

 

კანადაში სახლის(ავტოფარეხის) გაზგასამართი სადგურები.

 

 

 

 

Edited by DMORAL
Link to post
Share on other sites

ნივაზე ვიტყვი. მე ექსპერტი ვერ ვიქნები მაგ ამბავში, მაგრამ ხშირად მინახავს, იქ სადაც სხვა ჯიპმა ვერ ივარგა, ნივამ იმუშავა. გამავლობა მხეცი აქვს.

Link to post
Share on other sites

მე ჩემს სუბარუზე მიყენია 4-ე თაობის აპარატურა და საშუალოდ 45% ეკონიმიას მაძლევს წლის განმავლობაში. ზამთარში ცოტა მეტს ხარჯავს ვიდრე ზაფხულში.

მოხსნას და გადაყენებას რაც შეეხება რა თქმა უნდა შეიძლება, მაგრამ მონტაჟის დროს საბარგულის "ობშივკის" ნაწილი ამოიჭრა (ჩემი მანქანის მაგალითზე), ძრავის "იჟეკტორებზე" დამატებითი ნახვრეტები გაუკეთდა გაზის "იჟეკტორების" დასამონაჟებლად (ეს ყველა მანქანას უკეთდება). ასე რომ, მოხსნის (დემონტაჟის) შემდეგ შეიძლება სრულ თავდაპირველ სახეს ვერ დაუბრუნო ავტომობილი

ის ვიგულისხმე რომ გიორგის ავტომანქანა ბიკაპია და უკან ძალიან კარგად იდგმევა ბალონი

Link to post
Share on other sites

არა ჯაბუნია, პიკაპი მაზდაა ოთხცილინდრიანი, ნეტა ყველა ჩემი მანქანა მაგდენს წვავდეს.

 

ის ავტობუსის მსგავსი რომ მყავს და რომ ახრჩობს ოჯახის ბიუჯეტს, იმისთვის მინდა.

 

გავავსებ ბაკს, მოვქოქავ თუ არა და ისარი ქვევით მოდის, "დაჟე" დაძრული არა მყავს და უკვე ფულსა წვავს.

ეგ არ ვიცი გიო,მგონი აქ მაქვს ნანახი

Link to post
Share on other sites

DMORAL

რა დაგიჯდა ეგ სიამოვნება საუდუმლო თუ არ არის??აპარატურას გვულისხმობ,რა ბალონი ჩააყენე ეგეც მაინტერესებს

Link to post
Share on other sites

მეც დავისვენე,დაილოცოს ამ გაზის აპარატურის მომგონი.320 მერსედესი თითქმის სულ გაჩერებული მყავდა,ქალაქში 14 ლიტრს წვავდა.მე-4 თაობის ჩაყენების შემდეგ ამოვისუნთქე,25-ლარად 19კუბიან ბალონს ვტენი ბოლომდე,და ტრასაზე კახეთისკენ,130კმ-იქეთ 130-იც უკან,მაგარია :yes:

Link to post
Share on other sites

DMORAL

რა დაგიჯდა ეგ სიამოვნება საუდუმლო თუ არ არის??აპარატურას გვულისხმობ,რა ბალონი ჩააყენე ეგეც მაინტერესებს

 

სულ 2200 ლარი

Edited by DMORAL
Link to post
Share on other sites

ა ძმაო ჯიპი. 12 ლიტრ დიზელს წვავს 100 კილომეტრზე და დაპორტყავს კატასავით . უკრაინულია. ფასი30 დან 50 000 ა მწვანეო :karochera:

 

 

 

 

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
უპასუხეთ თემას

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...